Parę dni mnie nie było, ale niestety dla studentów jest teraz ciężki okres-sesja ;p
Właśnie odebrałam moje zamówienie z avonu, więc przedstawię Wam 3 nowe nabytki.
A mianowicie chodzi o szminki, którymi jestem zachwycona;)
Dwie szminki dostępne od katalogu 2 ,,Doskonałość absolutna,,(nowość) i szminka z serii color trend.
Nowości można nabyć za 15.99, konsultantki miały je w ofercie netto za 10.90. Szminki te mają zapewnić średnie krycie, kolor, nawilżenie, odżywienie i chronienie(według katalogu).Natomiast color trend kosztowała mnie 7.99, zawiera formułę nawilżającą i  ma zapewnić mocny kolor.
Z  tymi opisami muszę się zgodzić.Uważam, że nowości posiadają lepszą konsystencję, lepiej się rozsmarowują. Ale gorąco polecam:)


loveable

warm honey


creamy melon



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty