Tym rzeczą mówimy stanowcze NIE!
Jest to pomadka firmy Oriflame i wazelina do ust marki Flos-Lek.
Jestem bardzo rozczarowana tymi produktami. Zacznijmy od pomadki:
-konsystencja taka bardzo rzadka ,można smarować usta i końca temu nie ma
-bardzo wysusza usta, zawiera olejki z migdałów a jednak nie daje nawilżenia
-szybko się wchłania
-starcza na bardzo krótko około 21 dni, przy codziennym stosowaniu
-cena około 7 zł
Wazelina:
-konsystencja taka lekka bym powiedziała, nie lepiąca, bardzo różni się od tej zwykłej
-ładny zapach i nic więcej
-szybko się wchłania
-bardzo wysusza usta
-starcza na bardzo długo
-cena około 10 zł
Po zastosowaniu obu kosmetyków do pielęgnacji ust, wystąpiła u mnie reakcja alergiczna.
Usta swędziały i tak jakby w środku odgrywało się istne piekło. Bardzo się zawiodłam i nie polecam nikomu takiego cierpienia jakie ja przeżyłam.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty