Szampon do włosów Herbal Care ,firmy farmona i szampon firmy Johnson's baby rumiankowy.
Zestawiam te dwa szampony razem ponieważ pomimo tego, że maja różne zastosowania, to mają te same skutki. Herbal care ze skrzypem polnym przeznaczony jest do włosów zniszczonych, wypadających,  natomiast szampon rumiankowy żeby włosy były błyszczące.
Oba szampony są totalnym nieporozumieniem jak dla mnie, włosy jak były zniszczone tak dalej są i wypadają, nie były błyszczące ani delikatne w dotyku, wręcz na odwrót stały się takie strasznie suche i bardzo się elektryzowały. Wyglądały jak jakieś siano, co dla mnie jest totalną porażką. Szampon z Johnsona kupiłam z myślą zdrowej, nie podrażnionej skóry głowy, jednak i tak to nic nie dało. Wystąpiła u mnie reakcja alergiczna , zaś przy skrzypie polnym strasznie swędziała mnie głowa.
 Pierwszy zakupiłam w biedronce za około 5 zł za 300 ml , drugi zaś w rossmannie za 6 zł za 200 ml.


Komentarze

Popularne posty