Po długiej przerwie czas rozkręcić wszystko od nowa:
Szampon firmy Topła do włosów tłustych.
Jak dla mnie kompletna porażka. Szampon mało wydajny, tani też nie jest, kupiłam go na promocji
ze względu na liczne zachwalanie internautek.Ja mówię mu stanowcze NIE!
Muszę myć włosy codziennie żeby móc jakoś wyglądać, myślałam ,że ten szampon mi pomoże jednak jak w większości przypadków bardzo się rozczarowałam:
1.szampon bardzo gęsty i żeby go użyć to tak z trzy razy musiałam dolewać na rękę
2.żadnych właściwości normalizujących nie zauważyłam, i tak i tak musiałam codziennie myć
3.skóra głowy po zastosowaniu tak swędziała, że myślałam że do krwi będę się drapać
4.pomimo swędzenia na skórze głowy powstały ropne bulwy
5. nie mogłam wcale rozczesać włosów, stały się one takie ostre jak brzytwa i bez użycia odżywki nie szło wcale rozczesać ich,  były tak zaplątane , było to najgorsze przeżycie, które dotychczas mnie spotkało
Cena na promocji 13 zł / 200 ml

Komentarze

Popularne posty