Opróżniamy kosmetyczki – kosmetyki do makijażu- 3 tydzień zmagań :)

Strasznie szybko to zleciało ale przed nami już trzeci tydzień wyzwania z Trusted Cosmetics. Czas zaprezentować Wam moją całą gamę kosmetyków do makijażu. Jako, że ciągle kupuje jest tego całkiem sporo ;p Postanowiłam, że podzielę je znowu na dwa razy tak jak było w poprzednim poście na kosmetyki, których używam w miarę codziennie i na te, które czekają na swoją kolej bo są po prostu kupione na zapas ;p


Są to moje niezbędniki przy codziennym makijażu:
- Kuleczki brązujące firmy Avon, niestety opakowanie bardzo szybko się popsuło i musiałam je przełożyć do opakowania po kremie
- Kuleczki CC firmy Oriflame
- Bronzer w żelu firmy Avon
- Bibułki matujące firmy Wibo
- 4 w 1 paleta korektorów do twarzy firmy Wibo- nie polecam, recenzja wkróce
- Korektor w płynie firmy Avon
- Róże firmy Miss Sporty i Bourjois
- Wielofunkcyjny sztyft do twarzy firmy Avon ( korektor, pomadka, bronzer)- nie polecam
- Delia Make-up primer baza matująca i utrwalająca pod makijaż
- Puder Fixing firmy Wibo, Maybelline Affinitone, Healthy balance Bourjois
- Baza na naczynka firmy Avon
- Korektor z zieloną herbatą firmy Oriflame
- Krem BB firmy Bielenda- moje cudeńko<3
- Podkład Rimmel Match Perfection


Oczy są zwierciadłem duszy więc o ich oprawę trzeba dbać jak najlepiej :) 
- Tusz do rzęs Volume Booster firmy Lovely - najgorszy jaki sobie można wyobrazić, recenzja niebawem
- Tusz do rzęs Lash Extension firmy Lovely- cudeńko <3
- Kredki do brwi odcień 1 i 2 firmy Wibo
- Wykręcane kredki do oczu firmy Avon, najlepsze i najdelikatniejsze 
- Kredka do oczu Colosal Kajal firmy Maybelline
- Kredka do oczu Colorama firmy Maybelline
- Dwustronna kredka do oczu firmy Avon


Jeśli chodzi o koloryzację ust to twierdzę, że nie ważne ile bym miała wiecznie będzie mało. Firmy kosmetyczne co chwile wprowadzają na rynek nowości, które mają inne zastosowania. Trzeba być na bieżąco cały czas :)
W mojej kolekcji znajdują się błyszczyki firmy Bell, Lovely, Wibo, Life, Rimmel, Miss Sporty, Avon i Essence.


Jeśli chodzi o szminki jest podobnie jak z błyszczykami i pomadkami. W mojej kolekcji przeważają szminki firmy Avon ponieważ, swego czasu nałogowo robiłam tam zamówienia, na chwilę obecną staram się to zwalczać na rzecz innych kosmetyków i póki co mi to wychodzi. Jest to postęp z którego jestem bardzo dumna. Ponadto znajdziecie tu szminki firmy Rimmel, Lovely i Oriflame :)


- Paletki cieni do powiek firmy Lovely i Wibo
- Paleta korektorów do twarzy firmy Revolution
- Paletka do konturowania firmy Wibo 


Korektory firmy Revolution jak dla mnie na bardzo duży plus, stosuję je pod oczy i są bardzo wydajne jak również skuteczne.
Paletka do konturowania natomiast jak dla mnie daje zbyt delikatny efekt, ledwo co widać.


Paletka do makijażu firmy Lovely odcienie ma jak najbardziej dobre jednak pomimo zastosowania bazy pod cienie i tak strasznie się sypie. Drugiej jeszcze nie używałam, czeka na lepsze wyjścia ;p


Cienie do powiek firmy Essence, Oriflame, Lumene, Avon, Miss Sporty i Fm.
Najczęściej stosuje je do malowania koleżanek. Malowanie ich wychodzi mi o wiele lepiej niż siebie ;p


Czas na produkty, które czekają na swoją kolej w użyciu: 


- Eyeliner firmy Eveline
- Puder Diamond skin firmy Wibo
- Camuflage firmy Wibo
- Korektor firmy Avon
- Tusze do rzęs marki Wibo i Lovely: Collagen Wear, Fals Lashes, Boom Boom i Wild Cat Eye.


Pudry: Maybelline Affinimat i Affinitone, Astor Mattitude, Eveline Anti-Shine Complex, Lirene City Matt, Miss Sporty SoMatte, Wibo Je T' Aime, Wibo Smooth'n Wear.
Podkłady: Bell HypoAllergenic, Rimmel Lasting Finish, Maybelline Affinimat

Komentarze

  1. Paleta z Wibo wygląda ciekawie. LC

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, uzbierałaś całkiem sporą kolekcję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. korektor Avon i paletka Lovely też u mnie. Swoją droga fajna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego u Ciebie ;) U mnie zdecydowanie mniejsza kolekcja, no chyba że o usta chodzi to zawsze nadmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spora ta Twoje kosmetyczka, ale masz w niej dużo interesujących rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ile szminek! :) Chyba nie mam żadnego z twoich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty