Opróżniamy kosmetyczki – pielęgnacja ciała

Dziś o godzinie 5 rano obudziłam się i oświeciło mnie, że nie zapomniałam o kolejnym etapie wyzwania "Opróżniamy kosmetyczki" organizowanego przez Trusted Cosmetics. Spanikowana wstałam i zamiast pakować walizkę wzięłam się za robienie zdjęć;p
Nadszedł czas na zaprezentowanie kosmetyków do pielęgnacji ciała. Moja skóra jest bardzo wymagająca co wiążę się z ciągłym szukaniem odpowiednich balsamów, kremów czy peelingów. Z racji tego, że lubię testować nowości nie sprawia mi to problemu :)


Zacznę więc od mgiełek do ciała, jest to produkt, który błyskawicznie odświeża skórę całego ciała ponadto daje bardzo przyjemny zapach. Stosuję je głównie latem ponieważ pozwalają mi zachować wspomnienie lata na długo :) Głównie zamawiam mgiełki w Avon gdyż mają duży wybór i bardzo przyjemną gamę zapachów.
- mgiełka do ciała zielona herbata Nature de Marseille
- mgiełka figowa Avon
- mgiełka kokos i karambola Avon
- perfumowana mgiełka do ciała Sunshine Kiss Avon


Jako osoba, która tyje i chudnie stosuję produkty specjalistyczne, które mają w jakiś sposób poprawić jędrność skóry. Efektów 100% żaden nie daje ale w jakiś sposób wpływa na skórę.
- Farmona Perfect Body, expert line home
- Lirene wygładzająca eksfoliacja
- Venus sorbet nawilżający, pielęgnacja skóry z cellulitem
- Lirene Push up


Z racji intensywnych zmagań z niedoczynnością tarczycy moje ciało musiało pokochać balsamy.
Nawilżenie skóry jest na porządku dziennym.
- perfumowany balsam do ciała Dream Avon
- intensywnie nawilżający balsam do ciała Vaseline
- perfumowany krem do ciała Sugar Baby Perfecta


- balsam po goleniu i depilacji Venus
- brązujące mleczko do ciała Cupuacu Ziaja
- odżywcza emulsja do ciała z maliną nordycką Neutrogena
- balsam do ciała kokos i karambola Avon


Uwielbiam kremy do rąk, gdzie tylko mogę kupuje i testuje. Dłonie są wizytówką każdej kobiety dlatego pamiętajmy NALEŻY O NIE DBAĆ!
Krem:
- kwiat lnu Anaida
- kolagen morski Be Beauty
- do skóry suchej Isana young
- intensywnie nawilżający Paloma hand spa
- z oliwą z oliwek Oriflame
- wiśniowy Oriflame
- z maliną nordycką Neutrogena
- intensive care Vaseline


Dwie firmy, które spełniają moje oczekiwania względem doboru antyperspirantów: Fa i Garnieir.
Uwielbiam ich zapachy i są one tak intensywne, że przy wzmożonym wysiłku fizycznym dalej je czuć zamiast potu. Korzystam i z spray'ów i kulek. Jako dobry i tani bloker potu  polecam bloker potu firmy Ziaja.


Jeżeli chodzi o depilacje pisałam już, że do każdej części ciała stosuje co innego. Delikatnym produktem, który bez problemu można stosować na delikatną skórę ud jest krem do depilacji Epi Lady firmy Farmona, 
Sudokrem jest produktem uniwersalnym i każda nastolatka jak i kobieta powinna go posiadać w swojej kosmetyczce,
Ostatnim moim odkryciem jest antyperspirant w kremie firmy Fa. Zaciekawiło mnie jego opakowanie dlatego kupiłam i nie zawiodłam się :)


Nie wiem czemu nie lubię wykonywać zabiegów na pielęgnacje stóp. Wykonuje to tylko wtedy kiedy na prawdę muszę.
- chłodzący dezodorant do stóp Avon
- ananasowy peeling do stóp Avon
- zmiękczający krem do stóp Avon
- odświeżający dezodorant do stóp Shefoot


Gdy wprowadzili balsamy pod prysznic pomyślałam sobie " matko czego oni nie wymyślą" ale dałam się wkręcić i teraz nie wyobrażam sobie wyjścia na siłownie bez takiego balsamu. Szybka aplikacja i bezproblemowe nawilżenie skóry.
- balsam do ciała pod prysznic z olejem arganowym
- luksusowy balsam pod prysznic z olejkiem migdałowym
- peeling Planet spa Avon
- zasypka dla dzieci Tesco love baby


Jeżeli chodzi o mycie mojego ciała mam tylko jeden żel, do którego wracam cały czas jest to Fa Luxurious Moments Black Amethyst & Pink Viola, kocham ten zapach. Tak kupuje to co mi się trafi w ręce i jeszcze nigdy nie narzekałam ;p
- płyn do kąpieli Flower of Asia Kaufland
- żel pod prysznic Maroko Be Beauty
- nawilżające mydło w płynie miód manuka i żurawina Linda
- wspomniany żel Fa
- żel pod prysznic kokos i karambola Avon
- karmelowy żel pod prysznic Be Beauty
- pistacjowy żel pod prysznic Be Beauty 


Produkty czekające na swoją kolej:
- emolient, kojąca emulsja Lirene
- multifazowy olejek do ciała, namiętne nawilżenie Bielenda

Komentarze

  1. Olejek z Bielendy wygląda ślicznie, ciekawe jakie ma działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te perfumowane balsamy nie mają czasem działania odwrotnego, tzn. nie nawilżają, a wręcz przesuszają? LC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależne jest od predyspozycji skóry, każda inaczej reaguje na dany kosmetyk. Każdy kosmetyk może jednemu przesuszyć a drugiemu nawilżyć. Ja u siebie przesuszenia nie zauważyłam ani jakiegoś ekstra nawilżenia, skóra reaguje neutralnie

      Usuń
  3. Spora kolekcja kosmetyków do pielęgnacji ciała :) Z kosmetykami "specjalnymi" (na cellulit itp.) mam problem, bo nie wierzę, że one rzeczywiście robią coś ponad nawilżenie ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że super efektów nie dają nie ma się nawet co czarować, ale za to lekko napinają naskórek

      Usuń
  4. Widzę Avonka i Ziaję...bardzo lubię..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 53 yr old Dental Hygienist Doretta Nevin, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Graffiti. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Ferrari 333 SP. przejdz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń
  6. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty