Opróżniamy kosmetyczki — polecane zapachy i perfumy

To już przed ostatni tydzień wyzwania z Trusted Cosmetics, czas przedstawić moje ulubione zapachy. Z zapachami jest u mnie jednak tak samo jak z innymi kosmetykami, czyli musi być dużo ;p Jednak mam swoich ulubieńców, do których wracam regularnie :)

W mojej kolekcji można znaleźć zapachy marki Avon, Oriflame, Bi-es, La Rive, Zara, Puma, Chupa-Chups, Calvin Klein, Jennifer Lopez, Armani, YSL, Givenchy, Cacharel czy Lacoste. Lubię różnorodność i uwielbiam uzupełniać swoją kolekcję o nowe doznania dla zmysłów.


Moimi perełkami do których wracam regularnie jest Jennifer Lopez Glow After Dark i Calvin Klein Euphoria. Uwielbiam te zapachy ponieważ, idealnie nadają się na randki jak i wyjścia ze znajomymi. Ich zapach pobudza zmysły i są bardzo trwałe- zapach może się utrzymać nawet do miesiąca. Są to perfumy godne polecenia i każda kobieta, która lubi intensywne zapachy powinna ich spróbować.
Kolejnym intensywnym zapachem jest Givenchy Ange Ou Demon, należy jednak pamiętać, że zbyt duże użycie lekko mdli;p Ale zapach jest bardzo uwodzicielski i pikantny.
Następną gwiazdeczką jest już delikatny w porównaniu do swoich kolegów zapach Armani Emprio Diamonds, który podkreśla zmysłowość i zarazem delikatność kobiet.


Komentarze

  1. Chyba dawno nie było nowości :D LC

    OdpowiedzUsuń
  2. MI Euphoria nie przypadła do gustu. Wolę wersję "Obsession Night", która pojawiła się w moim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam wszystkie i mam nadzieję, że pomału uzbieram całą kolekcję ;p

      Usuń
  3. Niezła gromadka. Euphoria to ulubiony zapach mojej mamy. Dla mnie jest jednak trochę zbyt ciezki. Ale trzeba mu przyznać że jest niezwykle trwały ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadasz bardzo dużą kolekcję :) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Euphorię! Również biorę udział w tym wyzwaniu :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora kolekcja ja mam zdecydowanie mniej w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty