Rimmel BB cream matte

Właśnie skończyłam używać przedstawiony na zdjęciach BB cream matte , beauty balm firmy Rimmel. Jest to produkt, któremu mówię stanowcze NIE! Kupiłam go swego czasu w Rossmann-ie na promocji -49%. Przygotowując się do lata stwierdziłam, że ten BB będzie idealny, ponieważ moja cera ostatnimi czasy posiada bardzo duże problemy z wydzielaniem sebum, dodatkowo pogoda zwiększa jego wydzielania. Producent przekonuje, że produkt posiada 9 właściwości upiększających:
- zmniejsza widoczność porów
- wyrównuje koloryt skóry
- działa matująco
- kontroluje wydzielanie sebum
- wygładza skórę 
- łagodzi podrażnienia
- minimalizuje cienie pod oczami
- zapobiega powstawaniu przebarwień
- zapewnia krycie przez cały dzień
Niestety pomimo tego, że wzięłam odcień jasny, kolor był zbyt ciemny przez co na twarzy bardzo się odznaczał i dawał efekt maski. Zawsze przed nałożeniem czegokolwiek na twarz daję krem, ostatnimi czasy daję tylko krem matujący, produkt ten z jakimkolwiek kremem warzył się na twarzy- w niektórych miejscach wyglądał jak rybie łuski. Cera po jego zastosowaniu była po prostu tłusta, więc o efekcie matującym i kontrolowania wydzielania sebum nie ma mowy. Cienie pod oczami jakie były z samego rana, takie i były na jego koniec. Skończenie go było dla mnie na prawdę wielką katorgą :(




Komentarze

Popularne posty