Ostatnio dosyć dawno temu już ;P odbyła się promocja w Rosku -49%. Pomimo mojej niedostępności na blogu nie mogłam się obejść bez skorzystania z tej jakże cudownej promocji <3 Teoretycznie miałam niczego nie kupować a skończyło się tak, jak się skończyło czyli, małym bankructwem. Cieszę się, że chociaż jednego postanowienia udało mi się dotrzymać i nie kupiłam żadnego podkładu do twarzy :) Ograniczyłam również zakup lakierów do paznokci ponieważ, zabieram się za zakup lampy do hybryd;p Byłam pod bardzo dużym wrażeniem, że pomimo wielkiego zawsze oblężenia, było aż tyle produktów nawet pod koniec tygodnia promocji ;)



Tak jak wspomniałam w lakierach postawiłam na całkowity minimalizm. Zakupiłam satynowy lakier z Wibo, wakacyjny odcień z Lovely i preparat z Sally Hansen do usuwania i zmiękczania skórek.


Jeżeli chodzi o pielęgnacje ust to zdecydowałam, że wreszcie zainwestuje w moje wymarzone Carmexy- Tropical  i Pomegranate. Skusiłam się również na Bielende oraz Isane i Nivee


W kolorówce standardowo zawitały róże w różnych odcieniach. Kocham te kolory <3
Standardowo Wibo, Lovely, Miss Sporty oraz Maybelline.


Dużo opinii naczytałam się na temat rozświetlaczy firmy Lovely, zakupiłam wersję w odcieniu ciepłym i zimnym. Są idealne<3 Odkryciem roku jest dla mnie paletka rozświetlaczy z firmy Wibo, jest super trwały i różne odcienie pięknie konturują twarz<3 Ponadto zakupiłam matujący i rozświetlający puder do twarzy firmy Lovely oraz korektor kryjąco-rozświetlający marki Eveline. Dodatkowo skusiłam się na nowy róż firmy Wibo- Ecstasy oraz róż i rozświtlacz w sztyfcie z Lovely. Dwa ostatnie produkty bardzo mi się spodobały, dają bardzo delikatny i naturalny efekt ;)


Jak wcześniej wspomniałam, podkładu żadnego nie kupiłam za to, zabezpieczyłam się porządnie w bazy pod podkład i i utrwalacz makijażu. Tutaj postawiłam na nowości z Bielendy. Baza perłowa jest strzałem w 10. Uwielbiam ją <3 


Róż marki Wibo, Ecstasy nr 3




Róż w sztyfcie marki Lovely, Chic Cheeks
Rozświetlacz w sztyfcie marki Lovely, Forever Shine
Rozświetlacze marki Lovely, odcień Gold i Silver
Rozświetlający puder do twarzy marki Lovely
Matujący puder marki Lovely


Paletka rozświetlaczy marki Wibo


Komentarze

  1. Olaboga, kiedy Ty to wszystko zużyjesz? LC

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapas pomadek widze na rok. :D Nivea jeżynowa została moim ulubieńcem. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty