Oczyszczający płatek na nos z zieloną herbatą

Niedawno dorwałam w biedronce oczyszczający płatek na nos z zieloną herbatą firmy Marion, cena około 2 zł. Producent zapewnia, że ma on oczyścić skórę nosa z sebum i zanieczyszczeń, skutecznie eliminuje wągry oraz skutecznie zapobiega powstawaniu nowych. Ma działać ściągająco i łagodzić podrażnienia jednocześnie regenerując skórę.
Moja opinia :
Niejednokrotnie używałam już takich płatków z innych firmy i byłam dość sceptycznie do niego nastawiona. Nie oczekiwałam wielkich cudów bo wcześniejsze płatki nic kompletnie nie działały. A tu proszę bardzo niespodzianka,  po odczekaniu 15 min zerwałam płatek i dosyć spora część wągrów została na płatku jak nigdy 😊 Wiadomo każda z nas chciałaby od razu się wszystkich pozbyć, no ale nie z tym płatkiem 😉 ta 1/3 na nosie została. Jak dla mnie efekt zadawalający jak na taką cenę 👍

Komentarze

Popularne posty