Ziaja seria liście manuka - tonik zwężający pory

Tonik zwężający na dzień/na noc z serii oczyszczanie liście manuka, firmy Ziaja zdaniem producenta ma za zadanie:
-przywrócić skórze naturalną równowagę i świeżość
- łagodnie oczyścić i usunąć pozostałości makijażu
-działać ściągająco na rozszerzone pory
-działać mikrozłuszczająco
-łagodzić zmiany trądzikowe
Żeby dobrze ocenić ten produkt zużyłam dwie buteleczki i moja opinia jest bardzo mieszana. Pierwszym minusem jest opakowanie z atomizerem, nie rozumiem kto wpadł na pomysł żeby unowocześnić tak toniki do twarzy, dla mnie to totalny niewypał. Co do samego produktu, moja twarz ostatnimi czasy nie wiedzieć czemu wola o pomoc ponieważ, ciągle jest tłusta, a co za tym idzie mnożą się liczne niespodzianki- wypryski i rozszerzone pory. Tonik fajnie odświeża skórę lekko ją matując. Niestety efekt matowienia jest krótkotrwały ;(Przy regularnym stosowaniu zauważyłam zwężenie się porów co jest bardzo dużym plusem ➕ jednakże nie łagodzi zmian trądzikowych. Ogółem jestem zadowolona z produktu, przy takich upałach miałam pewność, że skóra jest świeża i pory są wreszcie prawie niewidoczne 👌👍

Komentarze

  1. A ja właśnie lubię atomizer, zazwyczaj po prostu spryskuję twarz i później przecieram ją wacikiem. A sam produkt naprawdę dobrze się u mnie spisuje. Rzeczywiście zwęża pory oraz świetnie oczyszcza i odświeża.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty