Denko cześć 2

Ostatnio dosyć sporo rzeczy mi się kończy 😂 bardzo mnie to cieszy, bo moja szafa ma zapasy na cały rok 👍
1. Joanna Ultra Color System, szampon nadaje platynowy odcień
Tak, mam rozjaśniane włosy i potrzebuje tego typu specyfików. Zdaniem producenta szampon ma:
-neutralizować żółtawy odcień na włosach
-przywracać blask i platynowy odcień
-ułatwić rozczesywanie
Jeżeli o mnie chodzi to pomimo barwy jaki ma szampon i tego, że dobrze się zapowiadał niestety nie spełnił swoich oczekiwań. Włosy i tak miały żółty odcień. Wiadomo nie tak bardzo jak bez używania ale i tak bez szału, byłam zmuszona sięgnąć po płukanki.
Cena około 10 zł za 200ml
Plusem jest wydajność produktu.
2. Elfa Phare O' herbal, odżywka do włosów suchych i zniszczonych.
Kupiłam ja kiedyś na promocji w Rossmannie za około 15 zł, skusiłam się na nią że względu na naturalne składniki, posiada ekstrakt z lnu. Powiem szczerze jedno opakowanie 500ml starczyło mi na 4 miesiące, sama byłam w szoku, myje włosy codziennie i nie mam włosów krótkich tylko średniej długości. Odżywka ma za zadanie:
-nawilżyć
-zmiękczyć
-ułatwić rozczesywanie
Nie wiem czemu ale włosy po niej były trudne do ułożenia ale miękkie, co do rozczesywania był problem i to duży. Włosy były mocniejsze i mniej wypadły także bardzo duży ➕
3. Nivea Silk mousse
Jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic z pielęgnujacymi olejkami jest to produkt, który swoim zapachem skradł moje zmysły. Cialo po prysznicu pachnie przez całą noc i poranek co jest dla mnie dużym ➕ fajnie rozprowadza się po ciele i rzeczywiście skóra po użyciu nie wymaga nałożenia balsamu do ciała. Produkt posiada dwa minusy a mianowicie wydajność, bardzo szybko się kończy 🙁 oraz jak dla mnie za mało odświeża skórę. Idealnie nadaje się w podróży, w swojej kolekcji mam jeszcze dwa 😇

Komentarze

Popularne posty