Denko ;)

Wrzesień przywitał mnie denkiem ;p
1. Antyperspirant Lady Speed Stick
Stosowałam już kiedyś ale postanowiłam wrócić ponownie. O problemach z nadmiernym poceniem już kiedyś wspomniałam. Jest to moje utrapienie przy ciągłych skokach hormonów ale mam nadzieję, że już niebawem wróci wszystko do normy. Co do samego użytkowania jest to mój stał w 10:
- Zapachy bardzo przyjemne, każdy może znaleźć coś dla siebie
- Chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem
- Skóra nie jest po nim podrażniona, wręcz przeciwnie nawilżona
Mi starcza jedno opakowanie na równy miesiąc ale zamiennie stosuję z dezodorantem.
Cena bez promocji 9.99
Polecam !
2. Wax Daily Mist
Swego czasu był dodawany do jakiegoś boxa i jak mam być szczera to szału nie ma...
Jest to odżywka bez spłukiwania z witaminą E i pantenolem,do włosów jasnych- naturalnych i farbowanych.
Ma za zadanie:
- nawilżyć włosy
- wzmocnić
- ochronić
- łagodzić podrażnienia skóry głowy spowodowane zanieczyszczeniami powietrza i zabiegami fryzjerskimi
- ułatwić rozczesywanie
- pogrubić włosy 
- zmniejszyć skłonność do rozdwajania
Niestety odżywka ta jedynie ułatwia rozczesywanie włosów  i łagodzi podrażnienia skóry głowy. Moim utrapieniem było ciągle swędzenie skóry głowy i wbrew wszelkim przekonaniom nie było to związane z uczuleniem na szampon. Ta odżywka pomogła mi zwalczyć ten problem także duży plus+
Jest bardzo wydajna. Nie wiem jeszcze, czy wrócę do niej ale na pewno będę mieć ją uwadze
Cena 12.50 za 100 ml
3. Ziaja oczyszczanie. krem nawilżający z serii Liście Manuka.
O ile tonik do twarzy był super (post wcześniej), tak krem dla mnie to istna porażka. Ma za zadanie skutecznie redukować niedoskonałości skóry przywracając jej naturalną równowagę i świeżość.
Kupiłam ten krem ze względu na efekt matujący, który ma iść w parze z regulacją pracy gruczołów łojowych. Moim utrapieniem po nietrafionym podkładzie jest teraz walka z tłustą wręcz cerą. Stosując ten krem moja twarz jeszcze bardziej wołała o pomoc. Powstało więcej zaskórników i żadne podrażnienia nie chciały się goić ;(
Rzeczą dziwną jest to, że zaczęłam stosować go na niedoskonałości i podrażnienia na skórze ramion i pleców i działał idealnie. Wszystko się zagoiło :)
Na twarz nie będę go stosować ale gdy pojawią się problemu znowu na skórze pleców i ramion to już wiem w jaki produkt celować 
Cena około 11 zł 

Komentarze

Popularne posty